FacebookInstagramYouTube

PUFF-BUFF na Łódź Design Festival 2017

PUFF-BUFF na Łódź Design Festival 2017

O kliencie:
PUFF-BUFF to marka, która zyskała miano ikony polskiego wzornictwa. Studio PUFF-BUFF Design zostało założone w 2005 roku przez projektantkę Annę Siedlecką i architekta Radka Achramowicza. Ich oświetlenie to połączenie funkcjonalności, nowatorskich technologii i niebanalnego wzornictwa. Elementem rozpoznawczym marki są transparentne, wypełnione powietrzem lampy jako alternatywa dla konwencjonalnych materiałów. Ich projekty prezentowane są na licznych wystawach oraz targach polskich i międzynarodowych. Duet nagradzany jest także w prestiżowych konkursach (m.in. DME Awards (wyróżnienie honorowe dla PUFF-BUFF), EUROPE 40 UNDER 40, Dobry Wzór, Prodeco i inne). W 2017 roku świecąca ścianka BUBBLES stała się eksponatem w Galerii Wzornictwa Polskiego – nowej, stałej ekspozycji w Muzeum Wzornictwa Polskiego.

Zakres działań:
Zainicjowanie możliwości uczestnictwa marki PUFF-BUFF w Łódź Design Festival 2017 przez agencję OKK! Przygotowanie koncepcji działań komunikacyjnych wokół wydarzenia. Sesja zdjęciowa i promocja eventu w social mediach. Przygotowaliśmy relację prasową i zadbaliśmy o jej publikację w mediach.

Efekty:
Uczestnictwo w Łódź Design Days było świetną okazją dla marki PUFF-BUFF do nawiązania relacji biznesowych. W licznych relacjach w mediach, które ukazały się po Łódź Design Days, wykorzystane zostały zdjęcia z sesji fotograficznej Puff-Buff, wykonanej podczas wydarzenia. Udział w Łodź Design Days oraz publikacje były promocją dla firmy i wpłynęły na rozpoznawalność marki.

Cette proximité immédiate a en outre, permis un fort développement des interactions entre activités universitaires, cliniques et de recherche. Chaque année, la Faculté de Médecine inscrit environ 2000 étudiants. Elle leur assure une formation complète de la sortie du secondaire jusqu'à la thèse de cialis http://www.cialisgeneriquefr24.com Docteur en Médecine.