FacebookInstagramYouTube

Nowa odsłona cyklu: Design od kuchni - 17.04.2019

Nowa odsłona cyklu: Design od kuchni - 17.04.2019

O Kliencie:
Cosentino Group to pochodząca z Hiszpanii, globalna firma rodzinna, wytwarzająca i sprzedająca innowacyjne materiały wysokiej jakości przeznaczone dla branży architektury i wzornictwa. Współpracuje z klientami i partnerami, proponując rozwiązania aranżacyjne i jakościowe oraz inspirując życie wielu osób. Cel ten jest możliwy dzięki pionierskim i wiodącym markom w swoich sektorach, takich jak Silestone®, Dekton® lub Sensa by Cosentino®. Zaawansowane technologicznie powierzchnie, które umożliwiają tworzenie unikalnych środowisk i projektów dla przestrzeni domowych i publicznych. Rozwój Grupy opiera się na ekspansji międzynarodowej, nowatorskim programie badań i rozwoju, poszanowaniu środowiska, zrównoważonym rozwoju, odpowiedzialności społecznej, współpracy ze społecznościami lokalnymi, szkoleniach, równości oraz bezpieczeństwie i higienie pracy.
COMITOR to importer kontraktowych zlewozmywaków z akcesoriami, baterii kuchennych i systemów sortowania odpadów niemieckiej marki BLANCO, okapów kuchennych BEST i NOVY oraz urządzeń KÜPPERSBUSCH klasy premium. Specjalizuje się w wyposażeniu kuchni i gastronomii. Laureat prestiżowych konkursów, takich jak Diamenty Forbes’a, Gazele Biznesu, Solidna Firma, a jej produkty są wyróżnione nagrodami, m.in.: iF Product Design Award, Dobry Design czy RedDot Design Award.

Zakres działań:
Do zadań agencji OKK! należało stworzenie koncepcji wydarzenia, jego kompleksowa organizacja oraz promocja. Pozyskaliśmy patronat medialny cenionych mediów z branży wnętrzarskiej. Zaprosiliśmy również gości, w tym architektów. Dla uczestników przygotowaliśmy press packi z upominkami od partnerów. O spotkaniu komunikowaliśmy w mediach. Spotkanie współprowadziła właścicielka agencji OKK! – Olga Kisiel-Konopka.

Efekty:
W wydarzeniu uczestniczyło ok. 40 gości, przede wszystkim architekci. Zapowiedź i relacja z wydarzenia na szeroką skalę publikowana były w mediach branżowych – ukazało się ponad 40 publikacji.

Relacja
17 kwietnia 2019 r., w siedzibie Cosentino Polska w Parzniewie, pojawiło się kilkudziesięciu architektów, przedstawicieli studiów kuchennych i kamieniarskich, zaproszonych przez gospodarzy spotkania – firmy Comitor i Cosentino. Przygotowane szkolenia przybliżyły zebranym najnowszą ofertę obu marek, a także trendy obowiązujące w nowoczesnych kuchniach. Gościem specjalnym spotkania był znakomity kucharz Aleksander Baron.

Siedziba Cosentino Polska, w podwarszawskim Parzniewie, zmieniła się tego dnia w wyjątkowe miejsce spotkań autorytetów z branży i kreatorów nowych trendów w architekturze i projektowaniu wnętrz kuchennych. Robert Walter, Członek Zarządu Comitor opowiedział o marce BLANCO, Ewa Łusiak, Marketing Product Manager Comitor, dzieliła się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie innowacji w urządzeniach AGD.
Oferowane przez Comitor produkty marek Küppersbusch, Novy czy Blanco, od lat wyznaczają nowe standardy na rynku architektury kuchennej. Znane w świecie urządzenia kuchenne klasy premium: piekarniki, okapy, zlewozmywaki, czy baterie słyną z jakości, oryginalnego wzornictwa i dbałości o każdy detal. Goście spotkania mieli okazję przekonać się osobiście, jak pracują urządzenia oraz poznać ich zalety m.in. w mobilnym centrum, pokazującym najnowsze rozwiązania marki Blanco.

Spotkanie uświetnił live cooking w wykonaniu szefa kuchni restauracji Zoni, Aleksandra Barona, znanego również z telewizyjnego cyklu „Widelcem po mapie”. Kucharz, wraz ze swoją asystentką Martą Dymek, gotowali na żywo w przestrzeni Cosentino, w towarzystwie wielkoformatowych powierzchni Silestone, Dekton i Sensa. Kulinarny spektakl udowodnił zaawansowanie technologiczne produktów Cosentino. Dekton, dzięki swojej odporności na temperatury, został „upieczony” w bardzo wysokiej temperaturze. Dzięki temu zabiegowi łososia usmażono bezpośrednio na płycie z konglomeratu kwarcowego. Zebrani mieli możliwość podpatrzenia warsztatu pracy mistrzów i spróbowania wytwornych dań pieczonych w zaawansowanym technologicznie piekarniku Küppersbusch BP 6550.0S, podanych na talerzach stworzonych z najnowszej kolekcji Dekton Stonika, zaprezentowanej podczas spotkania. Proces przygotowania dań odbywał się przy powstałym specjalnie na tę okazję mobilnym modelu wyspy kuchennej, z wbudowanym okapem Panorama firmy NOVY. Wysuwany z blatu okap umożliwił efektywne wyłapywanie oparów już u źródła, dzięki czemu uczestnicy spotkania nie czuli żadnych zapachów podczas przyrządzania potraw, a po zakończonej pracy urządzenie dyskretnie schowało się w zabudowie. Blat wyspy roboczej wykonany został z materiału Dekton, w kolorze Opera a boczna okładzina stworzona z najnowszej propozycji Cosentino, Dektonu Slim o grubości 4 mm.

Ogromne wrażenie na gościach zrobił spacer po części magazynowej z Miguelem Sierrą, Dyrektorem Generalnym i Anetą Konowrocką, Marketing Coordinator Cosentino oraz możliwość obejrzenia wzorów i struktur wszystkich kolekcji Cosentino, wraz z premierowymi wzorami Dekton Stonika. Wywodząca się z Hiszpanii marka po raz kolejny udowodniła, że wzornictwo ich konglomeratów kwarcowych, powierzchni ultrakompaktowych, czy granitów, wychodzi daleko poza konwenanse i stereotypowe myślenie o projekcie kuchni. Zastosowane podczas produkcji technologie i rozpiętość wzornicza Dektonu, Silestone’u i Sensy udowodniły, że tego rodzaju materiały dają ogromne pole do popisu, a sposobów na ich wykorzystanie w kuchni wciąż przybywa.
Jak będzie prezentować się strefa kuchenna w najbliższej przyszłości, dowiemy się podczas kolejnych spotkań z cyklu Design od kuchni, zaplanowanych we Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie.

Partnerami spotkania były marki Gala Collezione, Elmax- Centrum Światła i AUDI. Krotoski i Cichy
Patronat medialny nad wydarzeniem objęło Elle Decoration, a także: Design Alive, Czas na Wnętrze, Weranda, Point of Design, Nowy Magazyn, Wnętrze, Law Business Quality, Architektura &Biznes, Magazif, Ekspert Budowlany, Designteka.pl, MieszkaniezPomyslem.pl
Więcej: www.comitor.pl / www.cosentino.com

Cette proximité immédiate a en outre, permis un fort développement des interactions entre activités universitaires, cliniques et de recherche. Chaque année, la Faculté de Médecine inscrit environ 2000 étudiants. Elle leur assure une formation complète de la sortie du secondaire jusqu'à la thèse de cialis http://www.cialisgeneriquefr24.com Docteur en Médecine.