FacebookInstagramYouTube

Kobiecy Wieczór Filmowy w Kinotece PKiN

Kobiecy Wieczór Filmowy w Kinotece PKiN

O klientach:
Kinoteka PKiN - kino studyjne zlokalizowane w gmachu Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Repertuar łączy w sobie propozycje komercyjne oraz alternatywne. Kinoteka jest organizatorem różnorodnych wydarzeń tematycznych.

Zakres działań:
Do naszych zadań należało stworzenie i wysyłka informacji prasowej informującej o Kobiecym Wieczorze Filmowym oraz ustalenie publikacji. OKK! odpowiadało także za zaproszenie na wydarzenie Gościa Specjalnego - Magdaleny Różczki oraz za organizację stoiska, na którym można było nabyć książkę autorstwa aktorki z autografem. Przygotowaliśmy również torby z nagrodami od marek biorących udział w Kobiecym Wieczorze Filmowym i przekazaliśmy je organizatorom towarzyszącej spotkaniu loterii.

Efekty:
Zaproszenie na Kobiecy Wieczór Filmowy było szeroko publikowane w mediach. W wydarzeniu wzięło udział ok. 300 osób. Marki Endo, Comitor, MINI Bawaria Motors oraz Ditta Zimmermann przekazały na loterię cenne nagrody.

Relacja:
24 maja o godzinie 19:30 odbyła się Kobiecy Wieczór Filmowy w warszawskiej Kinotece. Głównym punktem wydarzenia była przedpremierowa projekcja filmu - francusko-włoskiej produkcji pod tytułem „Ellen i John” z laureatką Oscara® Helen Mirren i dwukrotnym zdobywcą Złotego Globu, Donald Sutherlandem w rolach głównych. Film opowiada historię dwojga ludzi, którzy postanawiają odwiedzić dom Hemingwaya w Key West. Podróż staje się pełną przygód próbą odkrycia miłości i pasji życia.
Spotkanie poprowadził wielki miłośnik kina brytyjskiego - Tomek Dunowski, dziennikarz Radia Kolor.
Gościem specjalnym była znakomita aktorka Magdalena Różczka, ambasadorka akcji charytatywnej Endo „Razem Możemy Więcej”. Sama mówi, że z przyjemnością angażuje się w projekty, w których można pomóc, ponieważ „wspólnie da się robić wspaniałe rzeczy”. Podczas eventu można było kupić debiutancką książkę aktorki „Gabi. A właśnie, że jest pięknie!”.
Wydarzenie było również doskonałą okazją do tego, aby wesprzeć akcję „Razem Możemy Więcej”. Na www.endo.pl można zamówić koszulki Endo z limitowanej edycji. Całkowity zysk z ich sprzedaży zostanie przekazany Fundacji Spełnionych Marzeń.
Podczas eventu każda z uczestniczek spotkania mogła wziąć udział w konkursach z cennymi nagrodami.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: magazyn „Czas na wnętrze” oraz Radio Kolor.
Partnerzy wydarzenia: OKK, Mini Bawaria Motors, Oceanic, Bandi, The Body Shop, Ziaja, BoConcept, Pizza Hut, Endo, Comitor, Ditta Zimmermann, Kinads, BodyConcept, DepilConcept, Speak Up, Kinder Bueno.

Cette proximité immédiate a en outre, permis un fort développement des interactions entre activités universitaires, cliniques et de recherche. Chaque année, la Faculté de Médecine inscrit environ 2000 étudiants. Elle leur assure une formation complète de la sortie du secondaire jusqu'à la thèse de cialis http://www.cialisgeneriquefr24.com Docteur en Médecine.