FacebookInstagramYouTube

Kampania z influencerami

Kampania z influencerami

O kliencie:
DITTA ZIMMERMANN jest autorką i projektantką biżuterii dla wielu wiodących butików i sieci jubilerskich zarówno w Polsce, jak i Europie. Przez wiele lat projektowania Ditta Zimmermann wypracowała niepowtarzalny styl. W 2015 roku stworzyła kolekcję pod własnym nazwiskiem. Biżuteria projektantki dedykowana jest kobietom interesującym się modą oraz stawiającym na kreowanie własnego, niepowtarzalnego wizerunku.

Zakres działań:
Do naszych zadań należało stworzenie strategii współpracy oraz wytypowanie blogerek i influencerek, których publikacje na Instagramie są zgodne z filozofią marki Ditta Zimmermann. Nawiązaliśmy z nimi kontakt, który potem sukcesywnie podtrzymywaliśmy. Przygotowane zostały wysyłki kreatywne - blogerki otrzymały biżuterię, którą potem eksponowały na swoich zdjęciach. Agencja monitorowała ich działania i w razie potrzeby służyła pomocą.

Efekty:
W ciągu 3 miesięcy, na Instagramie pojawiło się 50 publikacji, na których oznaczone są produkty Ditty Zimmermann. Biżuteria regularnie pojawia się również w relacjach (Instastory) blogerek. OKK! dodatkowo samodzielnie przygotowuje materiały zdjęciowe, które następnie publikuje w swoich social mediach. Efektem wszystkich działań jest zwiększony zasięg postów oraz wzrost obserwujących profil Ditty Zimmermann na Instagramie.

Cette proximité immédiate a en outre, permis un fort développement des interactions entre activités universitaires, cliniques et de recherche. Chaque année, la Faculté de Médecine inscrit environ 2000 étudiants. Elle leur assure une formation complète de la sortie du secondaire jusqu'à la thèse de cialis http://www.cialisgeneriquefr24.com Docteur en Médecine.