FacebookInstagramYouTube

Dima Loginoff w Polsce - 14.09.2017

Dima Loginoff w Polsce - 14.09.2017

20-lecie Axolight z Dimą Loginoffem

O kliencie: Axolight to marka oświetleniowa, mająca swoją siedzibę nieopodal Wenecji. Od momentu powstania bazuje na tradycji rzemiosła i trendach zaczerpniętych z całego kontynentu. Produkty wyróżniają odważne formy i rozmiary, nieszablonowe rozwiązania konstrukcyjne oraz wyjątkowe efekty świetlne. Marka w produkcji oświetlenia wykorzystuje różne materiały: szkło, kryształ, stal, tkaniny, ceramikę, aluminium i ABS. Axolight współpracuje ze światowymi designerami takimi jak: Dima Loginoff, Karim Rashid, Ryosuke Fukusada, Sandro Santantonio, Timo Ripatti, Brian Rasmussen, Manuel Vivian, Serge i Robert Cornelissen czy Rainer Mutsch.

Zakres działań: Do zadań agencji OKK! należało opracowanie całościowej koncepcji wydarzenia. Wybraliśmy i wynajęliśmy przestrzeń do eventu, zaprosiliśmy gości, media. Zadbaliśmy o odpowiednie ustawienie, rozmieszczenie i dekoracje. Przygotowaliśmy press packi dla gości. Zadbaliśmy o partnerów wydarzenia, a także nagrody w specjalnym konkursie dla gości. O wydarzeniu komunikowaliśmy w mediach (zaproszenie, relacja). Do naszych zadań należało również zadbanie o relację foto, catering i nagłośnienie.
Efekty: W wydarzeniu uczestniczyło ok. 150 gości, przedstawiciele świata architektury, projektanci, architekci wnętrz, przedstawiciele mediów i miłośnicy designu. Zaproszenie oraz relacja były publikowane w najważniejszych mediach branżowych np. Elle Decoration.

Relacja: 14 września 2017 r. w Warszawie w przestrzeni MYSIA 3 odbył się jubileusz 20-lecia istnienia włoskiej marki oświetleniowej Axolight. Na specjalne zaproszenie, jako gość specjalny, do Polski przyjechał Dima Loginoff – jeden z najsłynniejszych rosyjskich designerów. Uczestnicy wydarzenia mieli możliwość osobistej rozmowy z gwiazdą designu. Dima Loginoff, podczas wywiadu z Patrycją Raczko-Fabisiak – agentem Axolight, opowiadał o początkach swojej kariery, którą rozpoczynał jako fryzjer. Goście mogli też m.in. dowiedzieć się o tym, jak powstawały projekty, jak przebiegała jego kariera i co go inspiruje. Przez cały czas trwania eventu można było podziwiać lapy autorstwa Dimy zaprojektowane dla Axolight. Główną atrakcją była jego najsłynniejsza lampa – Fedora. Pod koniec spotkania nastąpiło rozstrzygnięcie konkursu na Instagramie. Prace prezentowały zdjęcia lamp znajdujących się na MYSIEJ 3. Zwyciężczyni konkursu zdobyła wybraną przez siebie lampę.

Cette proximité immédiate a en outre, permis un fort développement des interactions entre activités universitaires, cliniques et de recherche. Chaque année, la Faculté de Médecine inscrit environ 2000 étudiants. Elle leur assure une formation complète de la sortie du secondaire jusqu'à la thèse de cialis http://www.cialisgeneriquefr24.com Docteur en Médecine.