FacebookInstagramYouTube

„Razem możemy więcej” – OKK wspiera akcję Endo i Fundację Spełnionych Marzeń

„Razem możemy więcej” – OKK wspiera akcję Endo i Fundację Spełnionych Marzeń

O kliencie:
Marka Endo jako pierwsza i długo jedyna firma w Polsce ozdabiała swoje produkty napisami w języku polskim. Pokazała tym samym ile emocji i skojarzeń mogą budzić w dorosłych i dzieciach pomysłowe i zaskakujące gry słowne połączone z niebanalną grafiką. Marka Endo pokazuje, że oprócz wygody i funkcjonalności ubranka mogą być czymś więcej - nośnikiem szczytnych haseł oraz idei pomagania.

Zakres działań:
Zadaniem agencji OKK! było opracowanie całościowej koncepcji spotkania prasowego marki Endo. Wydarzenie dotyczyło inauguracji akcji charytatywnej „Razem możemy więcej”. Podczas wydarzenia przedstawione zostały szczegóły współpracy z Fundacją Spełnionych. Do naszych zadań należało m.in. przygotowanie i wysłanie komunikatu prasowego do mediów nt. spotkania prasowego oraz jego moderacja. Zadbaliśmy o patronów wydarzenia. Zajęliśmy się także potwierdzeniem obecności i zapewnieniem odpowiedniej frekwencji. Zaproszenie do wsparcia akcji przesłaliśmy także do celebrytów. Zadbaliśmy także o kwestie techniczne – nagłośnienie, relacja wideo i foto. Do naszych zadań należał również wybór cateringu oraz hostessy. Przygotowaliśmy press packi dla gości z upominkami od partnerów. Pomogliśmy także w wyborze i rozplanowaniu scenografii.

Efekty:
W wydarzeniu uczestniczyło ok. 50 gości, przedstawicie mediów, celebryci i inni. Relacja z ze spotkania prasowego na szeroką skalę publikowana była w mediach i doczekała się ok. 50 publikacji. Akcja charytatywna „Razem możemy więcej” marki Endo i Fundacji Spełnionych Marzeń zyskała nowych patronów.

Relacja:
Spotkanie prasowe rozpoczęła Aneta Kołaszewska, pomysłodawczyni akcji „Razem Możemy Więcej”. Dyrektor artystyczna opowiedziała o początkach współpracy z Fundacją Spełnionych Marzeń, przybliżyła też szczegóły wspólnego projektu. Marka ENDO, producent ubranek, od lat chętnie angażuje się w pomoc potrzebującym dzieciom i aktywnie wspiera Fundację. Drogi Endo i Fundacji zetknęły się ze sobą w 2009 r. przy okazji współpracy przy Warsaw Fashion Street. Przez ten czas ich kooperacja ciągle ewoluowała i nabierała tempa, czego efektem jest kolejna edycja akcji „Razem Możemy Więcej”. Jest to przedsięwzięcie w ramach inicjatywy „Odkrywamy talenty”, prowadzonej cyklicznie przez markę ENDO.
„W ubiegłej edycji udało nam się zebrać blisko 100 tys. zł. Pragniemy pobić poprzedni rekord by jeszcze więcej dzieci mogło spełniać swoje marzenia pod skrzydłami Fundacji.” - podsumowała Aneta Kołaszewska. Po raz drugi ambasadorką kampanii została Magdalena Różczka, będąca jednocześnie autorką hasła akcji. Aktorka opowiedziała o współpracy z ENDO, swoim wkładzie w projekt oraz dotychczasowych doświadczeniach w działaniach charytatywnych. W wydarzeniu uczestniczył także Szymon Majewski, od ponad dekady wspierający charytatywne działania ENDO oraz Fundację Spełnionych Marzeń. Wśród gości specjalnych pojawili się również: Anna Dereszowska, Karolina Pilarczyk, Barbara Pasek i Rafał Jonkisz. Honorowymi gośćmi spotkania byli Milena Malinowska i Paweł Ratuski, dawni podopieczni Fundacji Spełnionych Marzeń, którzy opowiedzieli o swych doświadczeniach i Fundacji na ich życie. O swoim udziale w akcji opowiedzieli też przedstawiciele Partnera Głównego: Daria Bielenin-Palęcka oraz Rafał Kątny z Biura Rzecznika Praw Dziecka. Spotkanie poprowadziła Olga Kisiel-Konopka z agencji OKK!, która przybliżyła również harmonogram aktywności związanych z inicjatywą „Razem Możemy Więcej” zaplanowanych na rok 2018.

Cette proximité immédiate a en outre, permis un fort développement des interactions entre activités universitaires, cliniques et de recherche. Chaque année, la Faculté de Médecine inscrit environ 2000 étudiants. Elle leur assure une formation complète de la sortie du secondaire jusqu'à la thèse de cialis http://www.cialisgeneriquefr24.com Docteur en Médecine.